Wil je als bedrijf of winkel klanten lokken dan kun je daar verschillende manieren voor gebruiken. Je kunt reclame maken op de klassieke manier met bijvoorbeeld folders of op televisie maar tegenwoordig wordt ook vaak gebruik gemaakt van digital signage.

Waar staat het voor?

Digital signage is een communicatiemedium waarbij gebruik gemaakt wordt van een beeldscherm. Op het scherm laat je video, tekst en afbeeldingen afwisselen met automatisch gegenereerde berichten zoals bijvoorbeeld het nieuws of het weer. Het werkt altijd volgens hetzelfde principe en je kunt er zowel binnen als buiten gebruik van maken.

Goed voor meer klanten

Met digital signage geef je klanten informatie over producten of diensten. Als je in een winkel een beeldscherm in de etalage plaatst blijven mensen stil staan en kijken wat er te koop is. Als ze daardoor naar binnen gelokt worden heb jij als winkelier al een deel van je doel bereikt. De mensen zijn binnen en van daaruit kun je ze verder helpen. Een manier die daar dan ook nog eens veel voor wordt gebruikt is door middel van een tablet die ieder personeelslid tot zijn of haar beschikking heeft. Hierop kunnen ze zelf de nodige informatie raadplegen maar ook goed en snel de klant van dienst zijn.

Win eerst informatie in

Digital signage wordt steeds meer gebruikt en als je wilt weten wat de mogelijkheden zijn kun je het beste contact opnemen met een bedrijf dat erin gespecialiseerd is en maatwerk kan leveren voor iedere situatie. Een voorbeeld van een dergelijk bedrijf is QYN. Zij verzorgen de complete digital signage voor je en kleden deze precies zo in als jij wilt en zorgen dat het ook echt werkt. Zo heb jij er geen omkijken naar maar levert het ook rendement op voor je zaak.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *